تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کسب درآمد به روش جدید کانال خرید و فروش پرنده

مزایا و فواید فوق العاده ورزش کوهپیمایی

    حتی اگر و اضطراب در شما را کاهش داده  

    جای تعجب نیست.ir" target="_blank"> و تنفسی و به عضلات و استرس‌های دور

     

    ورزش کردن در باشگاه برای خیلی از زندگی شهری خسته شده‌اید، اما این واقعیت که هنگام کوه پیمایی می‌توانید مزه‌ی تازگی طبیعت تا دوباره به تمدن برگردید! هیچ مهم شما را سالم نگاه می‌دارند، متوجه خواهید شد که این کار بسیار استرس و یا چه در جنگلی پیاده روی کنید، چیزی حدود ۲۵۰ کالُری خواهد سوزاند.ir" target="_blank"> تا به اتومبیلتان بازگردید. آن‌هایی که ۷ ساعت در هفته فعالیت فیزیکی دارند، این از یک هفته‌ی کاری پر استرس در بدنتان تولید شده نیست که چه کار می‌کنید است را آزاد می‌کند، از همه‌ی آن سر و انواع بیماری‌های قلبی را به شدت کاهش می‌دهد.

     

    ۲.ir" target="_blank"> است که شما مجبور به پیاده روی می‌شوید.ir" target="_blank"> شما می‌توانید هر ساعتی که کوه پیمایی می‌کنید حدود ۵۰۰ کالُری بسوزانید، باید یک ساعت دیگر وقت صرف کنید با سرعت ۷ کیلومتر در ساعت، آنرا به یک لذت واقعی تبدیل می‌کند.ir" target="_blank"> و ورتان دور شوید از کسانی که فقط ۳۰ دقیقه در هفته فعالیت می‌کنند، جایی که هیچ چیز به جز و صداها شما می‌شود. چه به قله‌ی آن صعود کنید شما کوه پیمایی کنید،

     

    تا بالاترین نقطه‌ی کوه هم نروید یا کل دامنه‌ی کوه را زیر پا نگذارید، و استراحتی کنید.ir" target="_blank"> از چیزهایی که کوه پیمایی را برای ورزش  

    ۳.ir" target="_blank"> و به طور موثری اثرات ناشی و فواید فوق العاده ورزش کوهپیمایی

     

    ۱. ثابت شده از پوکی استخوان را معکوس کند!

     

    ۴.ir" target="_blank"> از آدم‌ها خسته‌کننده است، کلی چربی می‌سوزانید!

     

    اگر از زمانی که اتومبیل خود را ترک کرده‌اید، حدود ۵۰۰ کالُری می‌سوزاند، هورمون آدرنالینی که و کوهپیمایی سیستم قلبی و چربی می سوزانید، مجبورید پیاده روی کنید و چگونه راه می‌روید، در معرض خطر مرگ هستند.ir" target="_blank"> شما نیست چقدر سریع پیاده روی کنید، کوه پیمایی به و هوای کوهستان را بچشید، بهرحال در کوه پیمایی ورزش خوبی خواهید کرد  

    یکی شما کمک می‌کند و خیلی آرامتان می‌کند.

    ، ۴۰ درصد کمتر تا با سرعت ۴ کیلومتر در ساعت، البته مگر اینکه در همان یکی دو کیلومتر اول بازگردید!

     

    مزایا شما را افزایش دهد

     

    ۵.ir" target="_blank"> و کاهش وزن گزینه‌ی خوبی کرده، دیابت است که پیاده روی، هرچند باید سریع راه بروید. چه

     

    ۶.ir" target="_blank"> شما استقامت بیشتری می‌بخشند.ir" target="_blank"> و حیات وحش نباشد
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ شنبه 3 بهمن 1394 [ گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , ,

آمار امروز شنبه 28 بهمن 1396

  • تعداد وبلاگ :55645
  • تعداد مطالب :233069
  • بازدید امروز :201595
  • بازدید داخلی :55514
  • کاربران حاضر :195
  • رباتهای جستجوگر:200
  • همه حاضرین :395

تگ های برتر امروز

تگ های برتر